مقایسه کالا

مقایسه کالا های موجود در ایران

مقایسه کالا

مقایسه کالا های موجود در ایران

۷ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

۲۸
مهر

سیم برق و کابل برق یکی از محصولاتی است که امروزه در ساختمان سازی و کارهای صنعتی است، و از همین رو شرکت های مختلف با توجه به نیاز مشتریان خود انواع سیم برق ساختمانی و کابل برق صنعتی را تهیه و توضیع کردند که بیشتر سیم برق برای داخل منازل و شرکت ها به کار می‌رود و هم در دستگاه های برقی با ولتاز کمتر از ۲۲۰V و نیز کابل برق برای جاهایی استفاده میشود که دارای ولتاژ بالای ۲۲۰V است. 

 

انواع سیم و کابل برق

به صورت کلی برای برق رسانی و انتقال انرژی الکتریکی به نقاط مختلف از سیم و کابل استفاده می شود. از مهم‌ترین ویژگی‌های تجهیزات برقی ساختمانی می‌توان به سیم و کابل برق اشاره کرد که مسیرهای عبور جریان الکتریکی در آن‌ها صورت می‌گیرد.

این محصولات انواع مختلفی دارند و در زمینه‌های زیادی طراحی و تولید می شوند.

همانطور که قبلا اشاره شد سیم‌ها و کابل‌ها اساس و پایه ساختمان سازی محسوب می‌شوند بنابراین باید در انتخاب این محصولات نهایت دقت را به کار برد و از سیم و کابل‌هایی استفاده کرد که هم هادی خوبی برای جریان برق باشند و هم روکش عایق آنها به گونه ای درست از آسیب رسیدن به مغزی سیم ها و کابل ها جلوگیری کرده و همچنین خطرات ناشی از خروج جریان برق از هادی را خنثی نماید.

در حال حاضر در حوضه برق بخش عظیمی از توزیع انرژی الکتریکی ، به ویژه در صنعت فشار ضعیف به وسیله سیم ها و کابل ها انجام می‌گیرد، سیم ها وسایلی هستند که در آن  از یک هادی به منظور انتقال برق و از یک عایق به منظور جلوگیری نشت برق به اطراف و محافظت استفاده می شود.

 برای انتقال انرژی الکتریکی فشار متوسط و قوی نیز در برخی موارد از کابل‌های برق استفاده می‌شود .کاربرد کابل برق در تاسیسات الکتریکی بسیار وسیع است؛ در تعریف کابل می توان گفت هر نوع هادی که بتواند جریان برق را از داخل خود عبور دهد و دارای عایق باشد ، به طوری که ولتاژ روی سطح عایق نسبت به زمین صفر و درروی سطح سیم نسبت به زمین دارای ولتاژ فازی باشد، کابل نامیده می شود. کابل ها نیز مانند سیم‌ها دارای هادی می باشند که اغلب از جنس مس و یا آلومینیوم هستند.

 

  • shahin shahbazi
۲۶
مهر

برای لوله‌کشی آب ساختمان فقط به لوله و اتصالات آن احتیاج ندارید. تصور کنید سیستم‌های لوله‌کشی فقط لوله‌هایی بودند که به آب شهری متصل هستند. مثل این بود که آب شهری را داخل واحد بازکرده باشند. واحد را آب می‌برد و در عرض دو ساعت کل ساختمان تخریب می‌شد. این اتفاق برای لوله‌های گازی می‌تواند ظرف ۳۰ ثانیه اتفاق بیفتد.

با این اوصاف سیستم‌های لوله‌کشی به یک وسیله کوچک، اما بسیار مهم دیگر هم احتیاج دارند. شیر کنترل. شما باید بتوانید جریان ورود آب و گاز و برق را کنترل کنید. شیر برای تأسیسات آب و گاز، مانند کلد پریز برای تأسیسات برق است. تا بتوانید به‌اندازه نیاز با باز کردن لوله‌ها، از انرژی استفاده کنید.

در این میان اهمیت شیر گازی خیلی زیاد است. چراکه انرژی گاز اصولاً بسیار خطرناک است و نشتی شیر آن، یا هرگونه اختلال دیگری هم خطر انفجار دارد، هم خطر گازگرفتگی. در سیستم‌های لوله‌کشی گاز از لوله‌های شهری گرفته تا ورودی ساختمان ورودی واحد و غیره، چندین شیر گاز تعبیه می‌شود. تا امکان کنترل نقطه‌به‌نقطه آن فراهم باشد.

 

شیر گازی چیست؟

شیر گازی در واقع همان شیر توپی یا ball valve است که به علت عملکرد سریع این نوع شیر در باز و بست شیر، بیشترین کاربرد این شیر ها در لوله های گاز می باشد به همین علت در ایران بیشتر به اسم شیر گازی شناخته می شود. عملکرد شیر گازی به صورت on/off می باشد به این معنی که شیر یا کاملا باز و یا کاملا بسته می باشد و نحوه عملکرد این شیر ها به این صورت است که یک توپ در داخل بدنه شیر در سر راه سیال قرار میگیرد و مانع از عبور جریان سیال می گردد. زمانی که روزنه توپی به موازات مسیر سیال باشد و یا دسته اهرمی شیر گازی در امتداد شیر باشد، شیر باز است و زمانی که دسته اهرمی 90  درجه بچرخد و در خلاف مسیر جریان قرار بگیرد، شیر بسته می شود.

 

  • shahin shahbazi
۲۴
مهر

مخزن تحت فشار، منبعی است برای ذخیره آب و کاهش دفعات روشن و خاموش شدن پمپ آب، که روی پمپ‌ و یا کنار آن قرار می‌گیرد و به منبع فشار و یا مخزن انبساط معروف است.

 

تاریخچه

اولین طراحی دارای سند ثبت شده از مخازن تحت فشار در سال ۱۴۹۵ در کتاب لئوناردو داوینچی، Codex Madrid I، که در آن ظروف هوای تحت فشار، به منظور افزایش وزنه‌های سنگین زیر آب مورد آزمایش قرار گرفت، شرح داده شد. با این حال، مخازنی شبیه به آنهایی که امروزه استفاده می‌شود تا سال‌های ۱۸۰۰ ساخته نشد، زمانی که بخار در دیگهای بخار تولید شده بود که باعث تحریک انقلاب صنعتی شد. با این حال، با کیفیت ضعیف مواد و تکنیک‌های تولید همراه با دانش نادرست طراحی، بهره‌برداری و تعمیر و نگهداری ضعیف، تعداد زیادی از انفجارهای مخرب و اغلب کشنده مرتبط با این دیگهای بخار و مخازن تحت فشار به صورت تقریباً روزانه فقط در ایالات متحده اتفاق می‌افتاد.

امروزه پیشرفت‌های زیادی در زمینه مهندسی مخازن تحت فشار وجود دارد مانند تست‌های غیر مخرب پیشرفته، تست اولتراسونیک Phase Array و رادیوگرافی، گریدهای مواد جدید با افزایش مقاومت به خوردگی و مواد قوی‌تر و راه‌های جدید برای اتصال مواد به یکدیگر مانند جوشکاری انفجاری یک ورق فلزی به دیگری (معمولا یک فلز مقاوم در برابر خوردگی نازک مانند فولاد زنگ‌نزن به یک فلز قوی تر مانند فولاد کربنی)، جوش کاری اصطکاکی (که فلزات را به هم متصل می‌کند بدون ذوب فلز)، نظریه‌های پیشرفته و ابزار دقیق‌تر ارزیابی تنش‌ها در مخازن مانند استفاده از تجزیه و تحلیل عناصر محدود (FEM)، اجازه می‌دهد که مخازن ایمن‌تر و کارآمدتر ساخته شوند. امروزه سازندگان مخازن در ایالات متحده نیاز به نصب علامت استاندارد BPVC بر روی مخازن خود دارند اما BPVC فقط یک کد (استاندارد) داخلی نیست، بسیاری از کشورهای دیگر BPVC را به عنوان کد رسمی خود پذیرفته‌اند. با این حال، دیگر کشورها مانند ژاپن، استرالیا، کانادا، انگلیس و اروپا دارای کدهای خود هستند (بعضی از آنها به بخش‌هایی از BPVC ارجاع می‌دهند). صرف نظر از کشور سازنده، امروزه تقریباً همه با خطرات بالقوه ذاتی مخازن تحت فشار و نیاز به استانداردها و کدهای تنظیم کننده طراحی و ساخت آنها را تشخیص می‌دهند.

  • shahin shahbazi
۲۰
مهر

امروزه بزرگ‌ترین تولید کنندگان لوازم خانگی همچون پاناسونیک، سونی، اپل و سایر برند های متفرقه اکثر قطعات خود را از کمپانی های بزرگ تأمین می کنند. با این کار به جای تمرکز روی تکنولوژی های هزینه بر می توانند روی طراحی و ارائه محصولات مطابق با نیاز های مشتریانشان اقدام کنند.

شرکت گلدیران به پشتوانه چند دهه نمایندگی موفق برند ال جی توانست با جلب رضایت ال جی اقدام به تولید محصولات مورد نظر خود با برند جی پلاس کند. برای تولید لوازم خانگی جی پلاس  از قطعات ساخت کشورهای مختلف استفاده می شود اما این موجب نمی شود لوازم خانگی جی پلاس یک محصول ایرانی نباشد.

با تمامی این توضیحات لوازم خانگی جی پلاس در فروشگاه ها و نمایندگی ها با برند ال جی ارائه نمی شود زیرا اساساً جی پلاس یک برند متفاوت و ایرانی است.

"جی پلاس" یکی از زیر مجموعه‌های شرکت صاحب‌ نام گلدیران است که قصد دارد با ارائه محصولاتی باکیفیت و با طراحی‌ های به‌ روز، بازارهای داخلی و کشورهای خاورمیانه را به خود جذب کند. این برند از اواخر سال 1397 وارد بازارهای داخلی شده و خدمات پس از فروش و ضمانتنامه گلدیران مهر تاییدی بر کیفیت محصولات جی پلاس است. این برند کار خود را با سری‌های محتلف تلویزیون آغاز کرده و سعی دارد هر مصرف کننده ای با هر نیاز و سلیقه ای را پاسخگو باشد.

 

کیفیت لوازم خانگی جی پلاس

بسیاری از خریداران لوازم خانگی به دنبال این پرسش هستند که آیا کیفیت لوازم خانگی جی پلاس خوب است یا خیر؟ ساده ترین پاسخ به این پرسش این است که کیفیت لوازم خانگی جی پلاس به دلیل سابقه همکاری طولانی گلدیران با کره ای ها و مشاوره با آن ها مناسب پیش بینی می شود، به‌علاوه این‌که خوش‌نامی شرکت گلدیران و خدمات پس از فروش آن می تواند تضمینی برای کیفیت محصول باشد.

 

تنوع محصولات جی پلاس

سبد محصولات جی‌پلاس با توجه به تنوع بالایی که دارد پاسخگوی انواع سلیقه‌ ها و نیازها خواهد بود. شما می‌توانید لوازم منزل‌تان از تلویزیون، یخچال و ماشین لباسشویی تا کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل هوشمند و سایر دستگاه‌های دیجیتال را از جی‌پلاس تهیه کنید.

 

  • shahin shahbazi
۱۲
مهر

ریسه ال ای دی

نوارهای ال ای دی امروزه در معماری های مدرن و معاصر، محبوبیت زیادی پیدا کرده است، چراکه سیستم روشنایی انعطاف پذیری به حساب می آید که راه حل ساده ای برای دکوراسیون های مختلف بوده و نیازهای روشنایی را نیز برطرف می گرداند. این نوع چراغ ها در طول، رنگ و بازدهی های مختلف نیز قابل استفاده هستند.

ریسه ال ای دی چیست؟
ریسه ال ای دی، صفحه مداری با دیود ساطع کننده نور بوده که در انواع رنگ ها و درجه های روشنایی موجود است. این نوع چراغ ها می توانند به شکلی انعطاف پذیر و با کمک چسبی که در پشت خود دارند در هر جایی و با هر شکلی نصب گردند.

 

  • shahin shahbazi
۰۸
مهر

مراحل ساخت استخر

خیلی‌ ها برای فرار از فشار زندگی در شهر و آپارتمان‌ های تو در تو، برای خود خانه باغ‌ هایی فراهم می‌کنند که در آن چه به شکل دائم و چه به شکل موقت زندگی کنند. در کنار بهره‌مندی از طبیعت و هوای تازه و فضای بیشتر، یکی از امکاناتی که داشتن چنین فضایی به ما می‌دهد امکان داشتن استخر و جکوزی است. امکان ساخت استخر خانگی در باغ شخصی، شما را از رفتن به استخرهای عمومی بی‌نیاز کرده و در وقت و هزینه‌تان صرفه جویی می‌کند.

 

  • shahin shahbazi
۰۱
مهر

معرفی ایران شرق

 

شرکت ایران شرق نیشابور یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین شرکتهای تولیدکننده لوازم خانگی در ایران است. ایران شرق در سال 1355در نیشابور تاسیس شد و در سال 1356به بهره برداری رسید. ایران شرق عرضه کننده محصولات متنوع شامل: انواع بخاری و شومینه، آبگرمکن های دیواری فوری، اجاق گازهای طرح فر، کولرهای آبی پوشالی و سلولزی و پکیج می باشد.

شرکت ایران شرق یکی از تولیدکنندگان عمده لوازم خانگی در کشور است. این شرکت با بیش از 40سال سابقه در صنعت تولید لوازم خانگی سعی کرده است تا از جدیدترین تکنولوژی و ماشین‌آلات جهت تولیدات خود استفاده نماید و با بکارگیری دانش روز و استفاده از متخصصان امر، اقدام به تولید انواع لوازم خانگی استاندارد می‌نماید.

گروه صنعتی ایران شرق با استعانت از لطف الهی و تفکری بر بستر حمایت از کالای ایرانی قدم به عرصه سخت و پُرچالش تولید نهاد و با تلاشی مستمر سعی در ارائه کالایی قابل رقابت با بازارهای جهانی را دارد.

شرکت تولیدی و صنعتی  ایران شرق طی نیم قرن فعالیت در عرصه صنعت یکی از معتبرترین تولیدکنندگان ایران است. تولید ما ثمره دانش، پژوهش، مطالعه مستمر در جهت رفع نیاز و با هدف بهبود کیفیت و اخذ بالاترین سطح رضایتمندی صورت پذیرفته است.

اکنون خواستگاه مشتری بسیار پیشرفته تر از گذشته و توام با آگاهی میباشد به همین سبب گروه صنعتی ایران شرق میکوشد با استفاده از بهترین تجهیزات آزمایشگاهی و تولیدی و همچنین بکار گماردن پرسنلی متخصص در کلیه سطوح این خواستگاه را در بالاترین سطح محقق نماید.

محصولات ما شامل: انواع شومینه، بخاری برقی و گازی، اجاق گازهای طرح فر، آبگرمکن دیواری فوری و کولرهای پوشالی و سلولزی به بازارهای داخلی و خارجی در حال عرضه میباشد.

در طی سالهای خدمت به این مرز و بوم با عنایت به لطف الهی و همراهی تمامی مدیران و تعاونی های مصرف در سراسر کشور و نیز نمایندگان با درایت در عرصه فروش و دفاتر خدمات پس از فروش متعهد افتخارات بسیاری را کسب نموده ایم.

امید آن داریم که همچنان خدمتگزار بوده و با حمایت همه جانبه خریداران و فروشندگان ارزشمند از تولید ملی، به هدف افزایش کارآفرینی و بهروری نائل آییم.

  • shahin shahbazi