مقایسه کالا

مقایسه کالا های موجود در ایران

مقایسه کالا

مقایسه کالا های موجود در ایران

برند جی پلاس

سه شنبه, ۲۰ مهر ۱۴۰۰، ۰۶:۴۹ ب.ظ

امروزه بزرگ‌ترین تولید کنندگان لوازم خانگی همچون پاناسونیک، سونی، اپل و سایر برند های متفرقه اکثر قطعات خود را از کمپانی های بزرگ تأمین می کنند. با این کار به جای تمرکز روی تکنولوژی های هزینه بر می توانند روی طراحی و ارائه محصولات مطابق با نیاز های مشتریانشان اقدام کنند.

شرکت گلدیران به پشتوانه چند دهه نمایندگی موفق برند ال جی توانست با جلب رضایت ال جی اقدام به تولید محصولات مورد نظر خود با برند جی پلاس کند. برای تولید لوازم خانگی جی پلاس  از قطعات ساخت کشورهای مختلف استفاده می شود اما این موجب نمی شود لوازم خانگی جی پلاس یک محصول ایرانی نباشد.

با تمامی این توضیحات لوازم خانگی جی پلاس در فروشگاه ها و نمایندگی ها با برند ال جی ارائه نمی شود زیرا اساساً جی پلاس یک برند متفاوت و ایرانی است.

"جی پلاس" یکی از زیر مجموعه‌های شرکت صاحب‌ نام گلدیران است که قصد دارد با ارائه محصولاتی باکیفیت و با طراحی‌ های به‌ روز، بازارهای داخلی و کشورهای خاورمیانه را به خود جذب کند. این برند از اواخر سال 1397 وارد بازارهای داخلی شده و خدمات پس از فروش و ضمانتنامه گلدیران مهر تاییدی بر کیفیت محصولات جی پلاس است. این برند کار خود را با سری‌های محتلف تلویزیون آغاز کرده و سعی دارد هر مصرف کننده ای با هر نیاز و سلیقه ای را پاسخگو باشد.

 

کیفیت لوازم خانگی جی پلاس

بسیاری از خریداران لوازم خانگی به دنبال این پرسش هستند که آیا کیفیت لوازم خانگی جی پلاس خوب است یا خیر؟ ساده ترین پاسخ به این پرسش این است که کیفیت لوازم خانگی جی پلاس به دلیل سابقه همکاری طولانی گلدیران با کره ای ها و مشاوره با آن ها مناسب پیش بینی می شود، به‌علاوه این‌که خوش‌نامی شرکت گلدیران و خدمات پس از فروش آن می تواند تضمینی برای کیفیت محصول باشد.

 

تنوع محصولات جی پلاس

سبد محصولات جی‌پلاس با توجه به تنوع بالایی که دارد پاسخگوی انواع سلیقه‌ ها و نیازها خواهد بود. شما می‌توانید لوازم منزل‌تان از تلویزیون، یخچال و ماشین لباسشویی تا کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل هوشمند و سایر دستگاه‌های دیجیتال را از جی‌پلاس تهیه کنید.

 

تلویزیون جی پلاس

 

قبل از اینکه سراغ تلویزیون جی پلاس برویم ، این برند نوظهور به شما معرفی می کنیم . برند G Plus ساخت ایران و شرکت نام آشنا و معروف گلدیران است ؛ همچنین گارانتی 18 ماهه این برند رو شرکت گلدیران بر عهده دارد که همگی از ارائه عالی خدمات این شرکت خبردار هستیم.حتی برای تلویزیون های این برند ، 1 ماه وارانتی گذاشته است که اگر احیانا تلویزیون مشکلی داشت برای شما به صورت رایگان تعویض کنند و حتی شما می توانید در پایان 18 ماه گارانتی این شرکت به پرداخت یک مبلغ جزئی و کم به مدت 2 سال دیگر این گارانتی را تمدید کنید!! و حالا میریم سراغ تلویزیون G+ !!!

برند جی پلاس ، تلویزیون هایی که تولید می کند را در سایزبندی های روتین مثل 32 ، 43 ، 50 ، 55 و 65 اینچ روانه بازار می کند . موردی که درباره تلویزیون حائز اهمیت است پنل آن می باشد که تصویر بر روی آن نمایش داده می شود ؛ پنل ها یا IPS و یا VA هستند . به طور کلی پنل های IPS از نظر تصویری که نمایش می دهند ، بسیار با کیفیت هستند به همین دلیل است که در تلویزیون هایی با کیفیت FULL HD و 4K از این پنل ها استفاده می کنند ؛ پنل IPS در زوایای دید مختلف ، کیفیت بالای تصویر را نمایش می دهد و به ضربه زیاد حساس نیست ( برای افرادی که فرزند بازیگوش و شیطون دارند این تلویزیون ها مناسب تر هستند ) . حالا میریم سراغ این مورد که هر چقدر پول بدی همون قدر آش می خوری !! قیمت تلویزیون G+ که پنل IPS دارد از مدل هایی که پنل VA دارند بیشتر است ؛ خب کاملا طبیعی هست که شما برای خرید کیفیت بالاتر باید پول بیشتری هم پرداخت کنید ؛ حالا اگر شما بودجه محدودی دارید می توانید اقدام به خرید تلویزیون G+ با پنل VA کنید . پنل های VA به ضربه حساسیت بیشتری دارند و در زوایای مختلف کیفیت تصویری که مشاهده می کنید کمتر می شود ؛ یعنی اگر روبه روی تلویزیون باشید کیفیت مطلوب را دریافت می کنید در غیر این صورت کیفیتی که مشاهده می کنید کمتر می شود ؛ بنابراین قیمت این تلویزیون های جی پلاس کمتر است .

معمولا برای سایزهای 32 و 43 اینچ از پنل VA استفاده می کنند ؛ زیرا این سایزها تراکم پیکسل کمتری دارند و برای این سایزها پنل VA کاملا مناسب و کافی است. از سایز 50 به بالا چون تراکم پیکسل بیشتر است معمولا از پنل IPS استفاده می کنند زیرا این سایزها باید کیفیت تصویر بالاتری داشته باشند و اگر از پنل VA استفاده شود در سایزهای بالا کیفیت تصویر به شدت افت می کند.
تلویزیون های G+ در سایزهای بزرگ مثل 50 ، 55 و 65 اینچ دارای امکانات اضافه تر هستند ؛ دارای سیستم عامل هستند که اکثرا اندروید هست ، قابلیت اتصال به گوشی موبایل ، داشتن تعداد بیشتری پورت USB به نسبت سایزهای کوچکتر ، قابلیت اتصال به اینترنت ، دارای WIFI ، دارای حافظه داخلی برای ذخیره تصاویر و ویدئوها ، قابلیت نصب بازی برای کودکان و … را دارند ؛ البته برند G+ در سایزهای کوچک تلویزیون یعنی 32 و 43 اینچ هم حالت هوشمند بودن را قرار داده است که این مورد جزء محاسن این برند است ؛ البته که قیمت تلویزیون 32 اینچ اسمارت جی پلاس به نسبت تلویزیون 32 اینچ معمولی همین برند بیشتر است و دوباره داستان پول و آش هست!!!

تلویزیون های 4K برند G+ دارای یک قابلیت مهم می باشد و آن هم داشتن قابلیت ارتقاء تصویر است ؛ به این صورت که اگر تصویر HD باشد این تلویزیون تصویر را به صورت FULL HD نمایش می دهد و اگر تصویر FULL HD باشد کیفیت را به نزدیکترین حد ممکن به 4K می رساند ؛ به این قابلیت HDR گفته می شود.

 

 

لباسشویی جی پلاس

قبل از اینکه سراغ ماشین لباسشویی جی پلاس برویم ، این برند نوظهور را به شما معرفی می کنیم . برند G plus ساخت ایران و شرکت نام آشنا و معروف گلدیران است. ؛ همچنین گارانتی 5 ساله تعویض موتور لباسشویی این برند رو شرکت گلدیران بر عهده دارد که همگی از ارائه عالی خدمات این شرکت خبردار هستیم .

در هنگام خرید لباسشویی جی پلاس باید به ظرفیت آن توجه کنید ؛ ظرفیت های موجود لباسشویی جی پلاس 6 ، 7 ، 8 و 9 کیلوگرمی است. دور موتور لباسشویی های G+ در مدل های مختلف متفاوت است ؛ همینطور مدل موتور لباسشویی G plus در تمامی مدل ها ، بدون تسمه است. موتور های بدون تسمه سر و صدای کمی دارند و در حین کار لرزش آن ها کم است ، مصرف برق کمی دارند و طبیعتا گران تر هم هستند ، تعویض و تعمیر این موتور ها سخت تر است ولی مزیت این مدل موتور ها بیشتر از عیوب آنها است.

یکی از قابلیت های منحصر به فرد لباسشویی جی پلاس نسبت به سایر برند ها ، سنسور تشخیص وزن هستش ؛ مدل کار کردن این سنسور به این شکل هستش که وقتی لباس ها رو وارد دیگ لباسشویی می کنیم این سنسور به صورت خودکار روشن می شود و به اندازه وزن لباس ها آب مصرف می کند ؛ این ویژگی باعث می شود تا آب بیش از اندازه نیاز مصرف نشود و در مصرف آب صرفه جویی خواهد شد.

یکی دیگر از قابلیت های لباسشویی جی پلاس اضافه کردن لباس در حین شست و شو هست ؛ یعنی اگر بعد از روشن کردن لباسشویی چند تکه لباس جا مانده بود ، می توانید با زدن کلید مربوطه و باز کردن دریچه لباسشویی این لباس ها را درحین کار ماشین به آن اضافه کنید.

و دیگر قابلیت ماشین لباس شویی جی پلاس ، یکی از حالت های شست و شوی آن می باشد ، که مانند شست و شو با دست است و بسیار تمیز و با دقت شست و شو را انجام می دهد.
این مواردی که به عنوان قابلیت لباسشویی جی پلاس ذکر کردیم برگرفته از برند LG هست و این موارد برای مشتریان بسیار مهم است.

 

 

 

یخچال فریزر جی پلاس

در سبد محصولات جی پلاس یخچال فریزر های بالا و پایین، ساید بای ساید، یخچال چهار درب جی پلاس و یخچال فریزر دوقلوی جی پلاس به چشم می خورد که افراد بنا به سلیقه و نیازهای خود می توانند یکی از مدل ها را انتخاب و خریداری کنند. هر خانواده در آشپزخانه خود نیاز به یک یخچال فریزر مناسب از نظر کیفیت و کارایی ، دارد و برای این منظور به سمت برندهای موفق و معروف می روند تا هم از خدمات پس از فروش برند و هم از کیفیت یخچال فریزر استفاده کند و به اصطلاح خیالشان راحت باشد. 2 سالی است که شرکت معتبر و مسئولیت پذیر گلدیران ، با بوجود آوردن برند جی پلاس و تولید لوازم خانگی با کیفیت از جمله یخچال فریزر جی پلاس ، هم رضایت مشتریان را جلب کرده و هم بازار را در دست گرفته است. در این قسمت توضیحی راجع به کیفیت و کارایی یخچال فریزرهای جی پلاس می دهیم. از ویژگی های یخچال فریزر های این برند می توانیم به وجود موتورهای اینورتر قوی اشاره کنیم ؛ این موتورهای با تنظیم میزان کارکرد موتور ، سرمای تولیدی توسط موتور ، پخش سرمای داخل یخچال به صورت یکنواخت برای تازگی مواد غذایی و افزایش بازدهی موتور باعث افزایش طول عمر موتور و بالا رفتن کارکرد یخچال فریزر جی پلاس می شود. این برند برای آن که خیال مشتریان خود را بابت موتور یخچال فریزرهای G Plus راحت کند علاوه بر گارانتی 18 ماهه سایر قطعات ، موتور را نیز 5 سال گارانتی می کند. این خود گویای کیفیت بالای موتور یخچل فریزر های جی پلاس می باشد.
البته آبریز و یخ ساز یخچال های فریزر برند جی پلاس به صورت دستی کار می کند و اتوماتیک نیست و این را می توان عیب در نظر گرفت . در کنار این عیب کوچک ، محاسن زیادی دارد ؛ به طور مثال این یخچال فریزر ها دارای سیستم سرمایش سریع هستند برای مواقعی که می خواهید خیلی سریع مواد غذایی را فریز کنید، برای میوه و سبزیجات محفظه جداگانه دارد و سیستم عایق بندی برای حفظ کیفیت مواد غذایی دارد. در هنگام خرید یخچال فریزر جی پلاس به مدل ، رنگ ، امکانات ، بازدهی و مصرف انرژی ، قدرت موتور و ظرفیت کلی آن دقت کنید و ظرفیتی را انتخاب کنید که برای خانواده تان کافی باشد ؛ زیرا افرادی که تعداد اعضای خانواده شان زیاد است باید یخچال فریزر با ظرفیت بیشتر انتخاب کنند تا به نسبت مواد غذایی که می خواهند نگهداری کنند ، فضای کافی داشته باشند.

 

 

ماشین ظرفشویی جی پلاس

ماشینهای ظرفشویی، جزء جدایی ناپذیر جهیزیه های این چند سال اخیر شده است؛ البته که خیلی هم کارایی دارد و کار نو عروسان را راحت کرده است.
البته فقط برای عروسها نیست؛ بلکه هر خانوادهای که تعدادشان زیاد است و یا رفت و آمد زیادی دارند واقعا به یک ماشین ظرفشویی نیاز دارند تا ظرفهای بعد از مهمانی که معمولا کم هم نیست را به راحتی داخل ماشین ظرفشویی قرار دهند و دیگر نیازی به شست و شوی با دست هم نباشد!
حالا از میان برندهای مختلف ماشین ظرفشویی، برند جی پلاس را معرفی میکنیم که جزء برندهای مدعی از نظر کیفیتی است.
ماشین ظرفشویی جی پلاس 3 ظرفیت مختلف دارد: 13 نفره، 14 نفره و 15 نفره! به طور کلی ماشین ظرفشویی های جی پلاس برنامه های شست و شوی زیادی دارند؛ یکی از این برنامه ها، برنامه شست و شوی سریع است که 30 دقیقه طول میکشد. 3 برنامه دیگری که شامل: شست و شوی ظروف کریستالی، شست و شوی ملایم برای ظروف شیشه ای و شست و شوی پرقدرت برای ظروف کثیف است.
البته بعضی از مدلهای ماشین ظرفشویی جی پلاس دارهی یک طبقه مجزا برای قاشق و چنگال هستند و اینطوری کار شما برای شست و شوی این ظروف راحت تر میشود! هم تمیزتر میشوند و هم در کنار سایر ظروف نیستند و خط و خشی روی آنها نمیاندازند.
البته حتی در شست و شوی ظروف کثیف که معمولا زمان و آب زیادی مصرف میشود، ولی با موتور هوشمند BLDC با تکنولوژی Eco Power inverter که در سیستم ماشین ظرفشویی +G تعبیه کرده اند، مصرف برق و آب را به نصف کاهش داده اند.
سر و صدای ماشین ظرفشویی جی پلاس خیلی کم است و اصلا مزاحمتی برای شما ایجاد نمیکند. رتبه مصرف انرژی ماشین ظرفشویی این برند ++A است که یعنی ممصرف انرژی خیلی کمی دارد و از این نظر هم برای شما کاملا مناسب است.

 

 

ساندبار جی پلاس

ساندبار که نام دیگر آنها بلندگوی خطی است، نسل جدید سینماهای خانگی هستند و برندهای زیادی اقدام به تولید این بلندگوهای خطی کرده اند. یکی از این برندها، برند جی پلاس است؛ با وجود اینکه برندی نوظهور به حساب می آید ولی از نظر کیفیتی با سایر برندهای مطرح رقابت می کند.
SoundBar ها به شکل یک مکعب مستطیل با طول زیاد هستند که داخل آنها چندین بلندگو قرار دارد؛ در کنار این بلندگوی خطی یک ساب ووفر هم قرار دارد که به صورت بی سیم به بلندگوهای SoundBar متصل می شود.
قدیم ها، سینماهای خانگی جای زیادی را اشغال می کردند و بلندگوهای خیلی بزرگی داشتند که در هر خانه ای امکان قرار دادنشان نبود؛ ولی ساندبار ها با فضای کمی که اشغال می کنند این مشکل را حل کرده اند.
از دیگر مزایای بلندگوهای خطی برند G+ می توان به عدم نیاز به سیم کشی آنها اشاره کرد که هم کار را برایتان راحت می کند و هم جلوه زیباتری به منزلتان می دهد؛ در صورتی که قبلا سینماهای خانگی سیم کشی زیادی داشتند و همین باعث سخت شدن کار و بهم ریختن جلوه و زیبایی منزل می شد.
از امکانات دیگری که این نسل از سینماهای خانگی برند جی پلاس دارند می توان به داشتن درگاه USB و داشتن اتصال Bluetooth اشاره کرد.

 


پیشنهاد ما

 

تلویزیون جی پلاس مدل 58MU722S

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید


یخچال ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K717T

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید


اگر به دنبال خرید اینترنتی محصولات جی پلاس هستید پیشنهاد ما به شما فروشگاه خاجی کالا است.

خاجی کالا بزرگترین هایپر ساختمانی در ایران می باشد.

 

نظرات  (۱)

سایت کانون خرد آموزشی و فرهنگی انجمن کنکور کانون خرد


بخش کنکور کانون خرد | بخش روانسناسی کانون خرد | بخش مذهبی کانون خرد | بخش اجتماعی کانون خرد | بخش ورزشی کانون خرد | بخش دانشگاهی کانون خرد | بخش دانش آموزی کانون خرد | بخش داستان کوتاه کانون خرد | بخش رمان کانون خرد | بخش کودکان کانون خرد | بخش تکنولوژی کانون خرد | بخش خودرو کانون خرد | بخش گردشگری کانون خرد | بخش تجربه کانون خرد | بخش زناشویی کانون خرد | بخش آموزشی کانون خرد | بخش هنر کانون خرد | بخش غذا کانون خرد | بخش تناسب اندام کانون خرد | بخش انگیزشی کانون خرد | بخش زیبایی کانون خرد | بخش اختراع کانون خرد | بخش تبلیغات کانون خرد | بخش حیوانات کانون خرد | بخش استخدام کانون خرد | بخش سالمندان کانون خرد | بخش گیاهان کانون خرد | بخش نجوم کانون خرد | بخش درمانی کانون خرد | بخش متافیزیک کانون خرد | بخش جنسی کانون خرد | بخش فینگر فود کانون خرد | بخش فال آنلاین کانون خرد | آشنایی با فروشگاه کانون خرد ماندگار ایران

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی