مقایسه کالا

مقایسه کالا های موجود در ایران

مقایسه کالا

مقایسه کالا های موجود در ایران

ویژگی های پیچ گوشتی شارژی چیست؟

چهارشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۵:۴۹ ب.ظ

پیچ گوشتی های شارژی از ابزارآلات پرمصرف در پروژه های خانگی و صنعتی می باشند که در هنگام باز و بسته کردن پیچ مورد استفاده قرار می گیرند. در پروژه هایی مثل تولید مبلمان و پروژه های ساختمانی از پیچ گوشتی شارژی استفاده می شود. از دیگر مزایای استفاده از پیچ گوشتی شارژی این است که به کاربر امکان انجام عملیات های سخت و پیچیده را با سرعت بیشتر و کیفیت بهتری می دهد.

در گذشته برای باز و بسته کردن پیچ ها از پیچ گوشتی های دستی استفاده می شد اما امروزه با ورود انواع پیچ گوشتی های شارژی به بازار به دلیل قدرت بالا و صرفه جویی در زمان انجام کار، انواع پیچ گوشتی شارژی جایگزین پیچ گوشتی های دستی شدند. این ابزار شارژی بسیار کارآمدتر از انواع دستی آن است و ارگونومی به کار رفته در آن از خستگی دست کاربر در فعالیت های طولانی مدت جلوگیری می نماید. با توجه به مزایای استفاده از پیچ گوشتی شارژی این ابزار مورد استقبال بسیاری از نجاران، تعمیرکاران، کابینت سازان و … قرار گرفته است.

 

 

مزایای استفاده از پیچ گوشتی شارژی

1. حمل و نقل آسان

اولین مزایایی که به چشم می آید سهولت در حمل و نقل برای کاربر می باشد. همانطور که می دانید پیچ گوشتی های برقی انرژی مورد نیاز خود را از برق تامین می کنند. بنابراین جهت استفاده محدود به متراژ خاصی هستند که در آن جا پریز برق وجود داشته باشد. اما مدل شارژی پیچ گوشتی ها با استفاده از باتری کار می کنند و امکان استفاده در فضای خارج از خانه و محیط هایی که دسترسی به پریز برق دشوار است را فراهم می نمایند. در این صورت تا هنگامی که به طور منظم باتری پیچ گوشتی شارژی را تا ظرفیت کامل شارژ نمایید، امکان جابه جایی و استفاده از آن را در مکان های مختلف بدون محدودیت متراژ خواهیم داشت.

 

2. انعطاف پذیری بالا
دومین مزایای استفاده از پیچ گوشتی شارژی که آن را به ابزاری محبوب و مورد علاقه بسیاری از کاربران تبدیل نموده، انعطاف پذیری بالای آن در موقعیت های خاص است. به عنوان مثال زمانی که قرار است عملیات سوار کردن قطعه ای از کابینت و یا مبلمان را انجام دهیم، با تعداد زیادی از پیچ سر و کار خواهیم داشت که برای باز کردن و بستن آن ها احتمالا در محیط های بسته با فضای کم روبه رو خواهیم شد و نیاز است به صورت دراز کشیده و یا نشسته عملیات را انجام دهیم. همچنین در برخی مواقع مجبور به قرار دادن پیچ در مکانی خاص هستیم که لازم است پیچ گوشتی در زاویه خاصی قرار بگیرد. در این گونه شرایط استفاده از پیچ گوشتی شارژی گزینه ایده آل تری نسبت به مدل برقی آن است و با طراحی کوچک و جمع و جور و انعطاف پذیری بالا به ما در باز و بسته کردن پیچ ها در شرایط خاص کمک می کند.

 

3. ایمنی برای کاربر و سایر افراد
سومین مزایای استفاده از پیچ گوشتی شارژی را می توان حفظ ایمنی کاربر دانست. برای افرادی که حرفه آن ها مرتبط با پروژه های مختلف ساختمانی و صنعتی می باشد، ایمنی از موارد بسیار مهم محسوب می شود. استفاده از ابزارآلات برقی می تواند خطرساز باشد و باعث بروز حوادثی شود. به عنوان مثال ممکن است کابل یا سیم یک ابزار برقی در هم پیچیده و یا به اشیاء سنگینی گیر کند؛ در این صورت ایمنی کاربر را به خطر می اندازد و حوادثی مانند برق گرفتگی را به همراه دارد. وجود کابل در پیچ گوشتی های برقی نیز می تواند برای افرادی که در آن مکان تردد می کنند خطرهایی به وجود آورد. چنانچه افرادی که در آن محیط تردد می کنند و در حال رفت و آمد می باشند، وجود کابل پیچ گوشتی شارژی را در مسیر متوجه نشوند، به زمین خورده و آسیب می بینند. بنابراین سومین مزایای استفاده از پیچ گوشتی شارژی را می توان حفظ ایمنی کاربر دانست.

 

4. قدرت تطبیق پذیری بالا
چهارمین مزایا تطبیق پذیری بالا است. در انواع پروژه های مختلف از پروژه های صنعتی، ساختمانی و ریخته گری تا انجام پروژه هایی در خانه همانند سرهم بندی اثاثیه منزل می توان از پیچ گوشتی شارژی استفاده نمود. بنابراین تطبیق پذیری بالا در انواع پروژه های مختلف از دیگر مزایای استفاده از پیچ گوشتی شارژی می باشد. نمونه دیگری که نشان دهنده قدرت تطبیق پذیری بالای این ابزار شارژی است، استفاده از آن در نجاری و تعمیرگاه ها می باشد که برای انجام امور روزانه خود بارها از پیچ گوشتی شارژی استفاده می نمایند.

 

5. سرعت عمل
پنجمین مزایا که از مهمترین و بارزترین مزایای استفاده از پیچ گوشتی شارژی صرفه جویی در زمان می باشد. تمامی کاربران می توانند با بهره گیری از پیچ گوشتی های شارژی در سریع ترین زمان ممکن و با صرف کمترین انرژی پیچ های زیادی را باز و یا بسته کنند. همچنین در مقایسه با پیچ گوشتی های برقی استفاده از مدل شارژی باعث شده تا زمانی برای پیدا کردن پریز برق به هدر ندهند و تمام وقت خود را صرف اتمام به موقع پروژه کاری خود کنند. کاربران بهتر است پس از انجام کار در طول روز مابقی زمان را در شب به شارژ شدن دریل شارژی خود اختصاص دهند تا ابزارشان برای کار در روز بعد آماده باشد.

 

 

  مقایسه پیچ گوشتی شارژی رونیکس 8012 با پیچ گوشتی شارژی توسن مدل 9012SCN  

مشخصات فنی توسن رونیکس
ولتاژ ورودی 12 ولت 12 ولت
سه نظام 10 میلی متری 10 میلی متری
سیستم گردش چپ و راست چپ و راست
کنترل سرعت دارد دارد
چراغ LED  دارد دارد
قیمت  برای اطلاع از قیمت کلیک کنید   برای اطلاع از قیمت کلیک کنید 

 

 

درباره رونیکس
برند رونیکس بر اساس فکر، ایده و تلاش ایرانی در زمینه ابزارآلات صنعتی بنا شده است. تلاش مستمر جوانان خوش‌فکر ایرانی در تحقق ایده‌های ناب و نیز ثبت این برند در ایران، آلمان و چین، ریشه‌های شکوفایی این خانواده را رقم زده است. رونیکس با تکیه بر ارکان اصلی خود یعنی کیفیت، تنوع، قیمت­ گذاری منصفانه، رفتار سازمانی متمایز و ارائه خدمات پس از فروش فوق العاده، همواره در بازارهای داخلی و خارجی حضوری گسترده داشته است.

 

درباره توسن

شرکت توسن فعالیت خود را در زمینه ابزارهای دستی و برقی از سال 1382 آغاز نمود. توسن در طی این سال ها در صدد تولید محصولات منطبق با استانداردهای بین المللی ، در جهت بهبود کیفیت مطلوب و افزایش تنوع در تولیدات ابزارهای برقی برآمده و همواره در صدد جلب  افزایش رضایت مشتریان می باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی