مقایسه کالا

مقایسه کالا های موجود در ایران

مقایسه کالا

مقایسه کالا های موجود در ایران

درباره پنل‌های LED بیشتر بدانیم

پنجشنبه, ۹ دی ۱۴۰۰، ۰۶:۳۰ ب.ظ

از فروشگاه‌ های خرده‌ فروشی تا اداره‌ها، از ساختمان‌های تجاری تا خانه‌های مسکونی، پنل‌های LED محیطی دلپذیر را برای شما به ارمغان می‌آورند. پنل‌های LED برای تأمین روشنایی محیط از تکنولوژی متفاوتی نسبت به دیگر چراغ‌ها بهره می‌برد. پنل‌های LED با طراحی مدرنی که دارند جایگزین مناسبی برای چراغ‌های فلورسنت محسوب شده و یکی از بهترین گزینه‌ها برای تنظیم روشنایی داخلی فضاهای مختلف ساختمان هستند. انعطاف‌پذیری در طراحی، کیفیت نور کارآمد، قابلیت استفاده مداوم و طولانی مدت، طول عمر بالا، ایجاد طیف رنگی متنوع، سازگاری با نرم‌افزارهای متعدد و …، بدون شک از نقاط قوت پنل LED به شمار می‌آیند. پنل‌های LED تراشه‌های بیشتری نسبت به سایر لامپ‌های با تکنولوژی LED داشته و به همین دلیل نور بیشتری تولید می‌نمایند. این پنل‌ها در اندازه‌های مختلف تولید شده و قیمت آن ها بستگی به سایز، کیفیت جنس و نور ساطع شده از آنها دارد.

 

 

اجزای تشکیل دهنده پنل LED
در بررسی پنل ال ای دی چیست و انواع پنل ال ای دی باید بگوییم پنل ها دارای یک قاب آلومینیومی با وزن بسیار کم هستند. علاوه بر این، پنل از چند لایه تشکیل شده است که در ادامه به معرفی هرکدام خواهیم پرداخت:

قاب پنل led: فریم و قاب این محصولات اغلب از جنس آلومینیوم است و وزن بسیار کمی دارد. آلومینیوم مانع نشت نور و گرما به خارج از پنل می شود. برخی از تولیدکنندگان برای کاهش هزینه های مربوط به طراحی و تولید پنل، از PVC برای ساخت فریم آن استفاده می کنند.
تراشه های ال ای دی: مهم ترین لایه تشکیل دهنده پنل led سقفی، تراشه های آن است. بدون وجود تراشه ها، نوری نیز وجود ندارد.
صفحه هدایت کننده نور: میزان نور خروجی و کیفیت آن به این بخش از پنل بستگی دارد.
دیفیوزر: این بخش متنشرکننده نور است و در مقابل پنل قرار گرفته است. وظیفه اصلی دیفیوزر، توزیع و انتقال نور یکنواخت به تمام قسمت های مختلف در سطح پنل است.
صفحه بازتابنده نور: یک نوع صفحه انعکاسی در این پنل ها قرار گرفته است و خاصیت بک لایت بودن پنل ها نیز به این بخش برمی گردد. این لایه که از مواد نانوتکنولوژی ساخته شده است، بازتاب نور را بهبود می بخشد. صفحه باتاب دهنده نور می تواند نور را تا ۹۰ درصد انعکاس دهد.
درایو پنل led سقفی: این بخش جریان یکنواخت و استانداردی را برای پنل فراهم می کند. درایو LED، برق شهری ۲۲۰ ولت از نوع AC را به ۱۲ ولت از نوع DC تبدیل می کند.

 

مزایای استفاده از پنل سقفی ال ای دی
حال که دانستیم پنل ال ای دی چیست با مزایای بکارگیری این کالای روشنایی نیز بیشتر آشنا شوید:

طراحی متنوع: این محصولات دارای اشکال و ابعاد مختلفی هستند. برخی از این پنل ها گرد و برخی دیگر به صورت چهارگوش ارائه می شوند.
طول عمر بالا: محصولات روشنایی که دارای فناوری ال ای دی هستند، به دلیل روش های ساخت و تولیدشان، از طول عمر بسیار بالایی برخوردارند. به همین دلیل به صورت مداوم می توان از این پنل ها استفاده کرد.
نور سالم: در ساخت این گونه تجهیزات، از هیچ نوع ماده مضری استفاده نشده است. به همین دلیل نور و اشعه ای که از خود بازتاب می دهند، فاقد هرگونه مواد سمی است.
بازده و بهره نوری بالا: این تجهیزات نسبت به توان و شار نوری که دارند، بازده نوری بسیار خوبی را نیز ارائه می دهند. دلیل این اتفاق، وجود تراشه های ال ای دی بیشتر است.
امکان کنترل از راه دور: به کمک ریموت و کنترل کننده های مخصوص می توان شدت نوری آن ها را تنظیم کرد.
مصرف کم انرژی: این محصولات در مقایسه با لامپ های رشته ای، فلورسنت و … از مصرف انرژی بسیار کمتری برخوردار هستند.
نصب راحت: هم نوع توکار و هم نوع روکار این محصول نصب بسیار ساده ای داشته و نیاز به دانش خاصی ندارد.
طیف رنگی گسترده: دمای رنگ یک پنل led، رنگ نور آن را مشخص می کند که این رنگ نور برحسب درجه کلوین سنجیده می شود.

 

مقایسه پنل سقفی 12 وات پارس شعاع مدل اسلیم با پنل سقفی 12 وات آلتون رای مدل دنیز

مشخصات پارس شعاع مدل اسلیم آلتون رای مدل دنیز
رنگ نور مهتابی مهتابی
نوع چیپ SMD SMD
توان 12 وات 12 وات
شار نوری 900 لومن 1200 لومن
قیمت مورخ 1400/10/09 100.000 تومان 120.000 تومان

 

پنل سقفی 12 وات پارس شعاع مدل اسلیم مهتابی

پنل سقفی SMD توکار 12 وات دایره ای پارس شعاع توس مدل اسلیم همانطور که از نام پنل مشخص است دارای قطر کم بوده و به دلیل باریک بودن عرض این چراغ ، مناسب جهت استفاده در مکان هایی می باشد که محل قرار گیری چراغ دارای ارتفاع و عمق کمی می باشد و این چراغ ها به دلیل نصب توکار ، قبل از خرید آن ها نیاز به دانستن سایز برش و ابعاد بیرونی چراغ پنلی پارس شعاع توس داریم، که ابعاد بیرونی آن 156x32 میلی متر و قطر برش چراغ 125میلی متر می باشد . این المان نوری با توان 12 وات خود قادر است میزان روشنایی 900 لومن را ایجاد کند و شار نوری یا همان میزان روشنایی ، با توان چراغ نسبت مستقیم دارد .

 

  تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید 

 

پنل سقفی 12 وات آلتون رای مدل دنیز مهتابی
چراغ سقفی مدل دنیز یکی از محصولات با کیفیت آلتون رای می باشد. توان این محصول 12 وات است و رنگ نور آن مهتابی می باشد. شار نوری آن 1200 لومن است و روشنایی مناسبی دارد. این محصول با استفاده از LED SMD شرکت OSRAM و با بدنه آلومینیوم و ABS طراحی و تولید گردیده است. هزینه کم، طراحی زیبا و طول عمر زیاد باعث گردیده این چراغ انتخابی مناسب برای روشنایی محیط های اداری، مسکونی و تجاری باشد.

 

  تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید 

 


اگر به دنبال خرید اینترنتی پنل سقفی هستید پیشنهاد ما به شما فروشگاه خاجی کالا است.

خاجی کالا بزرگترین هایپر ساختمانی در ایران می باشد.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی