مقایسه کالا

مقایسه کالا های موجود در ایران

مقایسه کالا

مقایسه کالا های موجود در ایران

بهترین برند کلید و پریز

شنبه, ۱۳ آذر ۱۴۰۰، ۰۶:۰۵ ب.ظ

یکی از المانهایی که در ساختمانی قطعا مورد استفاده است، کلید پریز می باشد که بعضا به آنها توجه خاصی نمی شود اما با کمی تمرکز روی این قطعات مهم و کوچک متوجه می شوید این قطعات کوچک چه جلوه زیبایی در منزل و ساختمان شما ایجاد خواهد کرد.

ست کردن کلید پریز ها با کاغذ دیواری،با رنگ مبلمان ،با نوع دکوراسیون و... به شما دید تازه ای در مورد استفاده از کلید پریز در ساختمان می دهد. مثل استفاده از کلید پریز های لمسی و یا استفاده از قاب کلید پریز دو خانه، سه خانه و یا چهار خانه.

امروزه طرح های متنوعی از کلید پریز ها وجود دارد،که هر یک برای دکوراسیون خاصی مورد استفاده قرار میگیرد. از کلید های سبک دکوراسیون قدیمی گرفته تا طرح های ساده، فانتزی، مدرن و ... باتوجه به این که چه نوع و شکلی از این کلید پریز ها را انتخاب کنیم، خود نیاز به بررسی مدل های مختلف دارد.
قطعا استفاده از کلید های معمولی و یا مدرن در طرح های دکوراسیون با سبک قدیمی مناسب نمی باشد. بنابراین در انتخاب مدل صحیح و مناسب برای کلید ها و پریز ها باید دقت کرد.

انتخاب بهترین مارک کلید و پریز تأثیر بسیار زیادی در ظاهر و دکوراسیون خانه ها دارد. انتخاب این محصول اگر به درستی صورت بگیرد، می تواند زیبایی خاصی را به محیط اطراف ببخشد. کلید پریزها یکی از محصولاتی هستند که می بایست با دقت و وسواس بیشتری انتخاب شوند. یکی از عوامل مهم در تولید این کالای برقی، رعایت نکات ایمنی و استانداردهای بین المللی در فرآیند ساخت آن است. برندهای دلند و ایران الکتریک به تریتیب بهترین‌ کلید و پریزهای بازار هستند.

 

برند دلند

شرکت صنایع دلند الکتریک تولید کننده انواع کلید و پریز توکار و روکار در مدلها و رنگهای مختلف در سال 1361 تأسیس شد.
در دهه اول تأسیس این شرکت رشد کمی و کیفی با توجه به جنگ تحمیلی ایران و عراق با همت مدیریت و کارکنان آن به گونه ای بود که توانست به عنوان واحد نمونه استاندارد کشوری موفق به دریافت لوح تقدیر و نشان طلایی استاندارد ایران در سالهای 66، 67، 68، 69 گردد.
این شرکت در دهه 60 ، بالغ بر 150 نیروی انسانی داشته و امروزه با 464 نفر مشغول به کار می باشد. در حال حاضر این شرکت با استفاده از مدیران کارآمد و با تجربه در طراحی، ساخت و نوآوری  و با استفاده از بهترین مواد اولیه توانسته سهم بیشتر بازار ایران را به خود اختصاص دهد.
این شرکت شناخته شده‌ترین تولیدکننده کلید و پریز در کشور است.

 

  خرید کلید و پریز دلند  

 

 

 

راهنمای خرید کلید و پریز
پیش از خرید کلید پریز ایرانی و وارداتی بهتر است نکات مهمی را که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد، مد نظر قرار دهید تا بتوانید بهترین مارک کلید و پریز را خریداری کنید.

 

ایمنی کلید پریز
یکی از نکات مهمی که پیش از خرید انواع کلید پریز برای خانه و دیگر مجموعه ها باید مورد توجه قرار بگیرد، سطح ایمنی کلید پریز است. اگر قصد دارید از کلید پریز در محیط های مرطوب استفاده کنید، بهتر است نوع درب دار آن را خریداری کنید.

هم چنین می توانید از کلید پریزهای درپوش دار استفاده کنید تا خطر برق گرفتگی کودکان نیز وجود نداشته باشد. علاوه بر این، استفاده از پریز برق ارت دار سبب می شود تا از دستگاه و تجهیزات الکتریکی شما محافظت شود و احتمال برق گرفتگی نیز کمتر شود.

 

قیمت کلید پریز
یکی دیگر از پارامترهای مهمی که پیش از خرید کلید پریز باید به آن توجه شود، قیمت کلید پریز است. کلید پریز ایرانی قیمت مقرون به صرفه تری نسبت به وارداتی دارد. در میان کلید پریزهای ساخت ایران، شرکت های دلند و ایران الکتریک مدل های اقتصادی و ارزان قیمتی را به بازار عرضه می کنند.

 

زیبایی و جنس کلید و پریز
بهتر است کلید پریز را مطابق با دکوراسیون مجموعه خود انتخاب کنید. کلید پریزهای ساده و سفید رنگ با تمامی مجموعه ها سازگاری دارند.

در مجموعه هایی با دکوراسیون کلاسیک می توانید از کلید پریزهایی با قاب سیلور و یا طلایی استفاده کنید. برخی از این تجهیزات دارای جنس ABS و پلی کربنات هستند که از دوام بالایی برخوردارند. برخی دیگر نیز از بدنه های شیشه ای و فلزی ساخته شده اند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی