مقایسه کالا

مقایسه کالا های موجود در ایران

مقایسه کالا

مقایسه کالا های موجود در ایران

درباره هواکش

سه شنبه, ۱۸ آبان ۱۴۰۰، ۰۶:۱۲ ب.ظ

 اگر آشپزخانه شما در جایی قرار دارد که پنجره ندارد یا امکان بازکردن پنجره را ندارید، این موضوع نشان می دهد، خطر بزرگی شما و خانواده تان را تهدید می کند. بله درست حدس زده اید، خطر گاز گرفتگی. گاز گرفتگی سالیانه باعث مرگ هزاران نفر می شود. برخی افراد بر این باور هستند که داشتن هود آشپزخانه باعث جابجایی هوا می شود، اگر شما هم این چنین فکر میکنید سخت در اشتباه هستید. هود آشپزخانه فقط چربی و مقداری از هوا را به بیرون هدایت می کند و نمی تواند هوای پاک و تازه را وارد خانه کند. پس راه چاره چیست؟ خیلی ساده می توانید یک هواکش خریداری نمایید و هوایی که حاوی انواع گازهای خطرناک است را به بیرون منزل و هوای سالم را به داخل منزل خود هدایت کنید. اندازه و مکش این فن را اندازه و متراژ اشپزخانه شما تعیین می کند.

یکی دیگر از مکان هایی که نیاز به هواکش دارد سرویس های بهداشتی هستند، به خصوص اگر داخل منزل است. این هواکش ها بوی بد داخل سرویس را به بیرون و هوای سالم را به داخل سرویس شما هدایت خواهند کرد. برای سرویس های بهداشتی هواکش های خیلی کوچک هم جواب می دهد. هرچه اندازه تهویه بزرگتر باشد حجم بیشتری از هوا را جابه‌جا می کند. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به دنبال خرید هواکش می باشند و تجربه ای در زمینه خرید آن ندارند، با ما همراه شوید تا به شما بیاموزیم چگونه برای منزل خود بهترین هواکش را خریداری کنید.

 

 

چند نکته مهم که هنگام خرید هواکش‌خانگی باید به آن ها توجه کنید:

با توجه به نوع استفاده هواکش مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای سرویس بهداشتی می خواهید یا آشپزخانه. متراژ محیطی که قرار است برای آن هواکش بخرید را به فروشنده بدهید تا بهترین هواکش را با توجه به متراژ به شما معرفی کند.

اگر هواکش را برای جایی استفاده می کنید، که وقتی خاموش است از کناره های پره داخل اتاق دیده می شود و نمی خواهید این گونه باشد می توانید از هواکش های دریچه دار استفاده کنید. این هواکش ها وقتی روشن می شوند، دریچه آن ها باز می شود و زمانی که خاموش می شوند دریچه آن ها بسته می شود. یکی دیگر از نکات مثبت این مدل جلوگیری از ورود گرد و غبار است.

توجه داشته باشید که دو مدل هواکش وجود دارند. مدل اول کم صدا و نمونه دوم دارای صدای زیاد.

به برچسب انرژی دقت داشته باشید. هواکش‌هایی را خریداری کنید که دارای برچسب انرژی C به بالا باشند. قرار نیست تهویه مصرف برق شما را دو برابر کند.

 

 

طریقه نصب و راه اندازی هواکش‌های خانگی:

هواکش ها معمولا در پشت پنجره نصب می شوند. به راهنمای داخل جعبه دقت کنید. تا اشتباهی پیش نیاید. معمولا فن ها دارای ۳ رشته سیم هستند. سیم نول که با حرف لاتین N نمایش داده می شود و سیم فاز که با حرف P نمایش می دهند و سیم ارت که با حرف G نمایش می دهند. توجه داشته باشید که دمنده محکم پیچ شده باشد این کار از لرزش و تولید صدای اضافی جلوگیری می کند. اطراف فن می بایست خالی نباشد . خالی بودن اطراف فن سبب اتلاف مکش و بازدهی فن می شود. اگر اطراف آن خالی است حتما به وسیله ابری پر کنید. در آخر می بایست سیم ها را به فن وصل نمایید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، میتوانید هواکش‌خانگی مورد نظرتان را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از نمونه هواکش‌خانگی ارزان، پرقدرت و پرفروش را برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.

 

معرفی نمونه هواکش خانگی پرقدرت و ارزان

 

1 هواکش 10 لوله ای دمنده سری AXILINE مدل VBX-10S2S

توان 14 وات
دور موتور 2450 دور در دقیقه
حجم هوای خروجی 65 متر مکعب بر ساعت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید


2 هواکش 15 فلزی دمنده مدل VMA-15S2S

توان 16 وات
دور موتور 2150 دور بر دقیقه
حجم هوای خروجی 175 متر مکعب بر ساعت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید


3 هواکش 20 فلزی دمنده مدل VMA-20C2S

توان 50 وات
دور موتور 2600 دور بر دقیقه
حجم هوای خروجی 720 متر مکعب بر ساعت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید


4 هواکش فلزی خانگی 30 مدل VMA-30C4S

توان 44 وات
دور موتور 1220 دور بر دقیقه
حجم هوای خروجی 1100 متر مکعب بر ساعت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید


اگر به دنبال انواع هواکش هستید پیشنهاد ما به شما فروشگاه خاجی کالا است.

خاجی کالا بزرگترین هایپر ساختمانی در ایران می باشد.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی